زمستان دقیقاً در گوشه و کنار است و با بارندگی زیاد، بارش برف به همراه دارد. برای کسانی از شما که اتومبیل دارند، بارش برف شدید می تواند به راحتی روی اتومبیل های شما جمع شود و یا حتی به بیرونی خودرو شما آسیب برساند. با این حال، برخی از مردم پارکینگ ندارند یا اتومبیل های آنها به سادگی همه در پارکینگ خود جای نمی گیرند. اینجا جایی است که سایبان خودرو  بسیار مفید است. آنها اغلب فقط یک سرپناه برای اتومبیل های شما هستند تا برف یا سایر عوامل محیطی نتوانند در شرایط خودروی شما تأثیر بگذارد.

ما فکر می کنیم که این سایبان ها به طور حتم در ایمن نگه داشتن وسیله نقلیه شما از خطرات محیطی یا آب و هوا کمک خواهد کرد. همچنین به جلوگیری از رسیدن اشعه های ماوراء بنفش مضر به شما و ماشین شما کمک می کند که می تواند به رنگ آن و خودتان آسیب برساند.

 

چه صدماتی خودوری شما را تهدید می کند

خرید یک وسیله برای افراد بسیار شادی آور می باشد و باعث می شود تا فرد حس خوبی به زندگی پیدا کند اما خیلی مهم است که فرد همان مقدار که برای به دست آوردن آن وسیله تلاش کرده است در حفظ آن نیز تلاش کند و این بسته به وابستگی فرد به وسایلش می باشد. خودرو نیز یکی از وسایلی است که برای بسیاری افراد با ارزش است. نگهداری از خودرو مهم است چون وسیله حمل و نقل یک خانواده یا فرد می باشد. اما جدا از آن بسیاری از افراد دلبستگی خاصی به خودروی خود دارند. نگهداری از خودرو شما شامل چندین موارد می شود. یکی از مهمترین آنها حفظ ظاهر زیبای خودرو می باشد که نیاز به یک سایبان مناسب دارد تا در زمان استراحت خودرو کوچکترین صدمه ای به آن وارد نشود.

یکی دیگر از مواردی که در حفظ عمر و سلامتی خودرو مهم است. موتور و بخش فنی ماشین است که آن نیز به نگهداری احتیاج دارد.

فرض کنید خودروی تازه ای خریده اید و تمام ایرادات فنی و ظاهری آن را رفع کرده اید. بدون شک با هزینه ای که پرداخت کرده اید. تصمیم دارید در نگهداری و حفظ آن کوشاتر باشید.

داشتن پارکینگ در هر مکانی بسیار مهم است. چرا که شما از امنیت خودروی خود خیال راحتی خواهید داشت. اما اگر این پارکینگ بدون سقف باشد بدون شک شما را به صورت کامل راضی نمی کند و فقط بخش امنیت خودروی شما حفظ می شود. اما بخش مراقبت و نگهداری آن از بین می رود.

سایبان خودرو می تواند خودرو را در برابر باد و باران و سوختن رنگ در زیر آفتاب حفظ کند. اما این که چه سایبانی برای خودروی شما مناسب است و چه سایبان خودرویی برای فضای شما زیباتر و کارآمدتر است را بهتر است از مشاوران ما بپرسید.

در طول سالها اتومبیل خود را با سایبان های مخصوص upvc قابل حمل با دوام و سنگین محافظت کنید که به طور خاص برای تأمین پناهگاه در برابر آب و هوای ناپایدار، پرتوهای UV مضر و سایر خطرات در فضای باز طراحی شده اند.

نداشتن سایبان برای خودرو می تواند خسارات زیادی به بخش فنی خودروی شما وارد کند. البته که همه سایبان  خودروها دارای کیفیت بالا نیستند و شما باید بدانید که از چه جنس و چه سایبانی برای استفاده کنید تا برای شما کارآمد باشد.

گرما و سرما می تواند خودروی شما را رو به نابودی ببرد و خرج های زیادی برای شما به همراه داشته باشد.

سایبان خودرو انواع مختلفی دارد و شما با توجه به فضای خود یکی از آنها را انتخاب می کنید. مثلا برای فضای خانه های شخصی که حیاط های کوچک دارند نیاز است تا از سایبان های کمجا و متحرک استفاده شود. اما در فضاهای بزرگ مانند حیاط شرکت ها می توانید از سایبان های بزرگ استفاده کنید. دانشگاه ها نیز می توانند از فضای حیاط  استفاده کرده و سایبان هایی برای خودروی اساتید و دانشجویان درست کنند.

سایبان ها می توانند در حیاط خانه شما جدا از خودرو فضایی سایه برا شما و اعضای خانواده شما فراهم کنند تا در جایی خنک و بدون آفتاب وقت بگذرانید.

 

 

مدل های سایبان

نایک پروفیل :مناسب برای محوطه ها و پارکینگ های عمومی از جمله سازمان ها و شرکت ها می باشد.

نایک تیر ورق : مناسب برای محوطه ها و پارکینگ های عمومی از جمله سازمان ها و شرکت ها می باشد.

مهر: از لوله ساخته شده و تیر ورق بصورت نورد شده و هیچ گونه برشی در سطح آن ندارد.

دوطرفه: به صورت دو بال و دو طرفه می باشد و می توان این مدل را به صورت متحرک نیز اجرا کرد.

فجر: این مدل برای مکان هایی که دیوار دارند و آفتابگیر زیادی دارند بسیار مناسب می باشد.

ارونوس: مدلی جدید از بازتاب طراحی روز جهان

افرا : با پایه تیر ورق و پروفیل بدون محدودیت در معماری سازه

المپیک: پایه تیر ورق و سقف کاذب که امکان نصب روشنایی را به شما می دهد.این کار در رنگبندی های گوناگون موجود می باشد.

خانگی : این مدل با توجه به سلیقه و شرایط خانه طراحی می شود.

ماشین سنگین: با توجه به نوع ماشین های سنگین قابلیت طراحی و اجرا دارد.

سایبان های خودرو که شرکت ما ارائه می دهد ویژگی های خواصی دارد. از جمله ضد آب بودن و مقاوم در برابر باد و باران.

سایبان خودرو های صنعتی نیز یکی از عواملی هستند که شرکت ها برای حفظ و نگهداری دارای شرکت از آنها استفاده می کنند. با استفاده از این سایبان خودروی صنعتی می توانید از استهلاک کمتر خودروهای خود برخوردار شوید. در صورتی که اگر ماشینهای صنعتی که بزرگ و گرانقیمت هستند در اثر آفتاب و باد و باران آشیب ببینند بسیار مشکل ساز خواهد بود و هزینه های جبران آن بی نهایت بالا می باشد.

شما می توانید در هر فضایی که از آنها نگهداری می کنید یک سایبان خودروی متحرک و یا ثابت درست کنید و از آنها به خوبی استفاده کنید.

در جاهایی که رفت و آمد خودرو بسیار زیاد است پارکینگ های زیادی ساخته می شود اما در نهایت یکسری از آنها بدون سقف می باشند. مثلا در فرودگاه که ممکن است شما خودروی خود را برای سفر در پارکینگ آنجا قرار دهید لازم است که حتما سقف داشته باشد. پس این سایبان ها می تواند گزینه خوبی برای محیط هایی هم چون فرودگاه و بیمارستان باشد.

یک دیدگاه بگذارید

بیست − 15 =