محافظت از خودرو در برابر عناصر هوای خارجی بسیار مهم است و مورد توجه بسیاری افراد قرار گرفته است. به منظور حفظ شرایط خودروی شما برای سالها، فکر کردن در مورد محافظت از آن ضروری است. باید در زمینه محافظت از خودرو سرمایه گذاری مناسبی انجام شود تا عملکرد خودرو بدون وقفه باشد. سرپناه و سایبان اتومبیل معمولاً بهترین لوازم جانبی برای محافظت یکپارچه از اتومبیل شما هستند. عواملی مانند پرتو های شدید خورشید و آسیب ناشی از باران باعث خراب شدن اتومبیل شما می شود. این به شدت بر  اتومبیل شما تأثیر خواهد گذاشت. برای درک معنای سایبان خودرو، محافظت ویژه خودرو در برابر عوامل جوی خارجی است. معمولاً این نوع سایبان پارکینگ در قسمت بالای خودرو نصب می شود. محافظت فوق العاده در برابر شرایط آب و هوایی خارجی، محافظت اتومبیل شما تضمین خواهد شد.

برای هر کدام از ما این مشکل پیش آمده که ماشین خود را در پارکینگ بدون سقف و یا حیاط پارک کنیم. پارک کردن ماشین در محیط های بدون سقف مشکلات زیادی را دارد که از جمله مهم ترین آنها گرم شدن ماشین در فصول گرم و صدمه دیدن بدنه ماشین و یا موتور ماشین می شود.

راه های زیادی برای مواجعه با این مشکل وجود دارد اما راه آسان سریع استقاده از سایبان upvc است. سایبان ماشین از برخورد نور مسقیم آفتاب با ماشین جلوگیری می کند و از گرم شدن ماشین جلوگیری می کند.

برای شما پیش آمده که در فصول گرم وقتی سوار ماشین می شوید از شدت گرما نمی توانید به فرمان ماشین دست بزنید؟ برای افرادی که پارکنگ سر باز دارند و کسانی که ماشین خود را در حیاط پارک می کنند سایبان یو پی وی سی گزینه عالی به شمار می آید. در فصول سرد نیز بارش باران و برف می تواند باعث یخ زدگی و آسیب ماشین شود. پس داشتن یک سایبان ماشین می تواند بسیار به نفع شما باشد.

 

آشنایی بیشتر با سایبان ماشین

سایبان های شرکت ما را می توانید در طرح ها و مدل های مختلف انتخاب کنید و با توجه به سلیقه خود و نوع جنس انتخابی سایبانی عالی برای خودروی خود داشته باشید.

در طول سالها اتومبیل خود را با سایبان های مخصوص upvc قابل حمل با دوام و سنگین محافظت کنید که به طور خاص برای تأمین پناهگاه در برابر آب و هوای ناپا، پرتوهای UV مضر و سایر خطرات در فضای باز طراحی شده اند.

این محصولات برای تامین نیاز فرودگاهها و نیازهای مکان های مسکونی و تجاری طراحی شده است.  مدل های کوچکتر ممکن است بیشتر مورد توجه خانواده هایی باشد که به دنبال پناه دادن به وسیله نقلیه خود هستند. برای کشاورزان که ماشین های بزرگتری دارند و امکان جابه جایی ماشین از مزرعه به جای دیگر سخت است، این سایبان ها می تواند گزینه مناسبی باشد تا پارکینگی در مزرعه خود داشته باشند. تراکتورها، کارگران و گاوآهن خود را در یک جا نگهداری کنند.

ما ویژگی های گسترده ی ظرفیتی را در اختیار شما قرار می دهیم که به راحتی می توانید برای محافظت از اتومبیل در تمام فصل استفاده کنید.

  • ضد آب
  • مقاوم در برابر آب و هوا
  • محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش ۱۰۰ درصد است

سایبان های اتومبیل در اندازه های مختلف برای نگهداری یک اتومبیل به تنهایی و چندین وسیله نقلیه ارائه می شوند.

 

انواع سایبان ماشین

  • سایبان پارکینگ اداری
  • سایبان پارکینگ شخصی
  • سایبان حیاط
  • سایبان صنعتی

 

مدل های سایبان

  • نایک پروفیل :مناسب برای محوطه ها و پارکینگ های عمومی از جمله سازمان ها و شرکت ها می باشد.
  • نایک تیر ورق : مناسب برای محوطه ها و پارکینگ های عمومی از جمله سازمان ها و شرکت ها می باشد.
  • مهر: از لوله ساخته شده و تیر ورق بصورت نورد شده و هیچ گونه برشی در سطح آن ندارد.
  • دوطرفه: به صورت دو بال و دو طرفه می باشد و می توان این مدل را به صورت متحرک نیز اجرا کرد.
  • فجر: این مدل برای مکان هایی که دیوار دارند و آفتابگیر زیادی دارند بسیار مناسب می باشد.
  • ارونوس: مدلی جدید از بازتاب طراحی روز جهان
  • افرا : با پایه تیر ورق و پروفیل بدون محدودیت در معماری سازه
  • المپیک: پایه تیر ورق و سقف کاذب که امکان نصب روشنایی را به شما می دهد.این کار در رنگبندی های گوناگون موجود می باشد.
  • خانگی : این مدل با توجه به سلیقه و شرایط خانه طراحی می شود.
  • ماشین سنگین: با توجه به نوع ماشین های سنگین قابلیت طراحی و اجرا دارد.

شرکت ها و فرودگاه ها که در رفت و آمد ماشین هستند و می خواهند فضای اضافی خود را به پارکینگ و سایبان ماشین تبدیل کنند می توانند با مشاوران ما صحبت کرده و طی بررسی محیط و طراحی برای فضای شما یک پروژه موفق به شما تحویل دهند.

توجه داشته باشید که کیفیت و کاربرد در این کار بسیار اهمیت دارد. پیش از تصمیم گیری برای انجام پروژه نمونه کارهای موفق شرکت ما را حتما مطالعه و بازدید فرمایید.

سایبان ها انواع مختلف در جنس ها دارند اما بهترین نوع سایبان که در برابر آب و هوا و شرایط جو مقاوم می باشد ورق یو پی وی سی با پایه های تیرچه ورق می باشد.

در کشورهای پیشترفه اکثر فروشگاه ها دارای سایبان خودرو می باشند. چرا که می توانند از فضایی بیرونی نیز بیشترین استفاده را کنند و برای آسایش و رفاه حال مشتریان از سایبان های خودرو استفاده کرده اند.

همچنین بیمارستان ها نیز جایی هستند که پر رفت و آمد می باشند و به خصوص در زمان ملاقات بیمار سیل عظیمی خودرو در اطراف بیمارستان جمع می شود به صورتی که دیگر پارکینگ سرپوشیده پاسخگو نمی باشد. در چنین شرایطی توصیه می شود در یک فضای باز بیمارستان از سایبان خودرو استفاده کنیم تا از شلوغی کاسته شود.

در دانشگاه ها نیز این سایبان ها می تواند کارایی بسیاری داشته باشد. کمتر دانشگاهی پارکینگ برای تمام پرسنل و دانشجویان دارد. اما دانشگاه ها فضای باز زیاد دارند که می توان در این فضاها با استفاده از سایبان حیاط برای پرسنل و حتی دانشجویانی که ماشین دارند فضایی امن ایجاد کرد.

خانه های قدیمی اکثرا دارای حیاط های بزرگ و اما بدون پارکینگ می باشند. شما می توانید با هزینه اندک سایبان حیاط منزل خود را داشته باشید و از خانه زیبای خود لذت ببرید. یکی دیگر از خدمات شرکت ما درست کردن سایبان کولر می باشد که کمک می کند تا سرما و خنکی کولر شما چند برابر شود.

یک دیدگاه بگذارید

هشت + نه =