امروزه سایبان‌ ها المان‌ های کاربردی و مختلفی دارند به‌گونه‌ ای که در تمامی فصول میتوان از آنها برای فضای خارجی ساختمان استفاده کرد. در واقع در شرایط بد آب و هوایی و یا در حین تابش مستقیم نور خورشید سایبان ابزاری کاربردی بوده و میتواند نیاز افراد را برطرف کند. نکته اینجاست که اگر شما به فکر مسقف کردن بخشی از حیاط یا فضای سبز خود هستید نیز میتوانید به سراغ سایبان ها بروید. این وسیله به راحتی نقش یک سقف کاذب را برای شما در محوطه مورد نظر ایفا می کند. هر چند که با پیشرفت هایی که در علم و تکنولوژی رخ داده امروزه از متریال ‌های مختلف و متنوعی برای ساخت این ابزار استفاده می شود. متریال هایی که با توجه به محیط مربوطه میتواند متفاوت باشد. اما سوال اینجاست که برای مدرنیزه کردن فضای خارجی ساختمان میتوان از چه نوع سایبان هایی استفاده کرد؟ در ادامه توضیحاتی ارائه میدهیم.

انواع سایبان فضای خارجی ساختمان

همانطور که گفته شد امروزه در دنیای پیشرفته ای زندگی میکنیم، دنیایی که هر لحظه در حال تغییر بوده و باعث می‌شود متریال های مختلفی را برای انجام کارهایمان پیش روی خود داشته باشیم. اما کدام یک از آنها نیاز ما را برطرف می کند؟ اینجاست که آشنایی با انواع سایبان بسیار کاربردی‌ست.
* سایبان چتری
اگر به دنبال سایبان متحرک هستید، سایبان چتری میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد. سایبانی رایج که در اکثر حیاط ها مشاهده می شود. این نوع از سایبا ها به راحتی نصب می شوند و میتوانید آنها را بر پایه های ثابت و یا متحرک بر روی زمین فراهم کنید و هر زمان که نیاز داشتید آنها را ببندید. هیچگونه نیازی هم به آماده سازی ندارند و تنها با در اختیار داشتن پایه نگه دارند میتوانید سایبانی متناسب با نیازتان را داشته باشید.
* سایبان پارچه ای
همانطور که از اسمش پیداست؛ این نوع سایبان ها از پارچه به عنوان متریال اصلی استفاده می‌کنند و از شکل پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند. جالب اینجاست که طرح های بسیار زیبا و خلاقانه این نوع سایبان باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشد. انعطاف پذیری پارچه این امکان را می دهد که بتوان آن را هم در نمونه های ثابت این محصول و هم در مدل های متحرک و اتوماتیک مورد استفاده قرار داد. شما میتوانید برای تهیه سایبان پارچه ای از دو فرم مدرن و سنتی استفاده کنید. هر چند که با توجه به مدرنیزه شدن زندگی انسان ها، این روزها نمونه های مدرن به وفور دیده می شود.
* سایبان حصیری
وقتی صحبت از سایبان حصیری می شود ناخودآگاه تصوری از فضای سنتی در فضای خارجی ساختمان در ذهنمان شکل میگیرد. باید بدانید که تهیه این قبیل از سایبان ها بسیار کم هزینه بوده و به شما این امکان را می دهد تا آن را در کمترین زمان ممکن تهیه نمائید. برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید مطمئن باشید که کارشناسان ما اطلاعات کاملی در این راستا خدمت شما ارائه خواهند داد. از بارزترین مزیت سایبان حصری امکان تعویض، دقیقا در محل قبلی است.
* سایبان نیمه اتوماتیک و اتوماتیک
این نوع از محصول به مخاطب این امکان را می دهد تا سایبان مربوطه را به راحتی و سادگی باز و بسته نماید. معمولا برای پوشش دهی یک وجه بیرونی از ساختمان این قبیل از سایبان ها بهترین گزینه به شمار می آیند. جنس مواد به کار رفته برای بخش های متحرک و جمع شونده این مدل می تواند از مواد مشابه سازه های چادری و غشایی، قطعات فلزی سبک و مقاوم، پارچه و یا مواد پلی استر باشد. مهم ترین مزیت این نوع سایبان، باز و بسته شدن بسیار آسان و فضا سازی موقت در کوتاه ترین زمان ممکن است.
* سایبان فلزی
یکی دیگر از راه هایی که کمک می کند تا سایبانی مدرنیزه در فضای خارجی ساختمان داشته باشید استفاده از سایبان فلزی است. این نوع سایبان به دلیل براق بودن، جلوه و ظاهری مدرن و خاص را به وجود میآورد و البته به دلیل مقاومت بالا در متریال ها ماندنی ترین نوع سایبان است.

اگر خواهان خرید و تهیه این نوع سایبان هستید میتوانید به بخش تماس با ما بروید و با کارشناسان و مهندسین سایه سازان مهر گستر ارتباط برقرار کنید. مطمئن باشید که در کمترین زمان ممکن به سوالات شما پاسخ می دهند و راهنمایی های دقیقی را به شما ارائه خواهند داد.

یک دیدگاه بگذارید

1 × سه =